سلام عزیزان ازمایش غربالگری دوم برای چیه چه چیزایی رونشون میده

۲ پاسخ

من دادم همون چیزایی بود که تو ازمایش ان تی بود بنظرم دادنش ضرورتی نداره وقتی آزمایش ان تی خوب بوده

نمیدونم برای چیه اما من ندادم دکتر گفت اشکال نداره توی انومالی چک میشه بعد موقع انومالی گفت ستون مهره هارو تاکید کن چک کنه و بگو ازمایش ندادی

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان باران و ماهلین مامان باران و ماهلین هفته بیست‌وهفتم بارداری