برا منم دکتر نوشته عزیزم گفت چون سرویکست انتی۳۳بود انومالی ۳۲یکم اومد پایین بهتره هم اون چک شه هم وضعیت سلامت جنین و وزنش.ولی نگفت حتما۲۴هفته برو گفت میل خودته یا قبل عید برو یا ایام عید ۸ب بعد
آنومالی تکمیلی مثل آنومالی همه چیه بچه برسی میشه
منم رفتم
برای وزن و وضعیت جفت و اینا
منکع ندادم یه ۱۸هفتکی دادم بعد برا وزن سی هفته دادم برا اینکه دکتر بدونه بچه چهحالته ۳۴هفتکی هم دادم این تایم ۲۴نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.