دوستان سنو ۲۴هفته برا چیه ؟

۴ پاسخ

برا منم دکتر نوشته عزیزم گفت چون سرویکست انتی۳۳بود انومالی ۳۲یکم اومد پایین بهتره هم اون چک شه هم وضعیت سلامت جنین و وزنش.ولی نگفت حتما۲۴هفته برو گفت میل خودته یا قبل عید برو یا ایام عید ۸ب بعد

آنومالی تکمیلی مثل آنومالی همه چیه بچه برسی میشه
منم رفتم

برای وزن و وضعیت جفت و اینا

منکع ندادم یه ۱۸هفتکی دادم بعد برا وزن سی هفته دادم برا اینکه دکتر بدونه بچه چه‌حالته ۳۴هفتکی هم دادم این تایم ۲۴نرفتم

سوال های مرتبط

مامان نفسم مامان نفسم روزهای ابتدایی تولد
مامان Delaram🩷 مامان Delaram🩷 ۳ ماهگی
مامان جوجه صورتی💖 مامان جوجه صورتی💖 ۷ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دنیز💗 آراز💙 مامان دنیز💗 آراز💙 ۱ ماهگی