خانوما این سونو واسه چیه؟ ۲۴هفته برام زده

تصویر
۶ پاسخ

بعضی دکترا اگه احساس کن بچه خوب رشد نکرده زودتر مینویسن

انومالی تاخیری

برای برسی وزن جنین جفت و خونرسانی جفت که معمولا دکترا یکی ۲۴ هفته می‌فرستن یکی ۳۶ هفته

برای رشد و جنین و جفت و خون رسانی هستش

میخواد ببینه جوجه در چه حاله🥰

تشخیص جنسیت حتما

سوال های مرتبط

مامان نفسم مامان نفسم روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان میران مامان مامان میران روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز💗 آراز💙 مامان دنیز💗 آراز💙 ۲ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری