منم دادم
عزیزم درسته زوده ولی خیلی خوبه خیالت راحت میشه اگه وزن بچه خدایی نکرده کم باشه زودتر میفهمی برا منم همین هفته شما بودم انجام دادم وزن بچم کم بود دیگ پودر بهم داد
الان چه مولتی و اهنی استفاده میکنید شمت
برای منم توی سونو زده باید 24 هفته رفت
بعدش فکر کنم باید 32 هفته بریم
برامنم۲۶ هفته داد بنظر خودمم زود بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.