مامانا دخترم یبوست گرفته چی بدم بهش بخوره؟؟

۶ پاسخ

سلام شربت لاکسی ژل
آلو...خیار.لواشک اب جوش

شکمش رو با روغن زیتون ماساژ بده و کیوی بده بهش بخوره

پیدرولاکس بده

پیدرولاکس از یک قاشق چایخوری تا غذاخوری ،دوسه بار در روز ،دوزش دست خودته ببین چقدر براش کافیه و راحت میشه بچه برای پی پی ،
هیچ ضرری نداره تا هر وقت هم لازم داره بتونی بدی خوبه
با آب آبمیوه بده
من خودم ۳ ساله دارم میدم ،الان به مقدار کمتری نیاز داره از قبل ،بهتر شده

گل محمدی اگه داری دم کن بهش بده... یا خاکشیر تو آب گرم بریز بهش بده

ژله الو رانی هلو گلاب

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته سی‌ام بارداری