دوماهگی بردم امروز، وزنش شده ۴۷۰۰ وزن تولد ۳۱۰۰ بود

۱۱ پاسخ

پسر من ۲۴۰۰
دوماهگی ۴۷۰۰

نرماله عزیزم.ماهی ۸۰۰ گرم بچه باید طبیعی بگیره.زیادتر میشه اضافه وزن.بچت نرمال وزن گرفته

وزن تولدش ۳۳۰۰ بود
دوماهگی ۵۷۰۰ بود

خوب بود وزنش برا من ۳۶۰۰ دنیا اومد روز سوم ورمش خابید شد ۳۴۰۰
فیکس یک ماهگی بردم ۴۸۰۰ بود
فقط هم شیز خودمو میخوره

عزیزم حالا باز نمیدونم ولی احساس میکنم یه کوچولو کمه
چون امروز ماما گفت ۵ تا ۵۳۰۰ نرمالشه

منم امروز بردم۵۹۰۰ وزنش بود موقع تولد ۳۲۰۰ بود

دختر من تولدش ۲۹۰۰ بود
دوماهگی ۴۷۵۰
چهارماهگی ۶۴۰۰

دختر من ۲۸۰۰ ،۲ماهگی ۵

بهداشت چی گفت؟انگار کمه یمقدار

بدو تولد 2800
دو ماهگی 4700بود پسرم

خوبه

سوال های مرتبط