۷ پاسخ

روغن زیتون.کره.آب زیاد. گلابی.

گلابی و کدوحلوایی روغن زیتون ولی اگر خوب نمیشه زود ببرش دکتر

من الان چند روزه بهش شربت خاکشیر و تخم شربتی میدم مقعذشم چرب میکنم خوب کار میکنه م فعلا

تاپیک گذاشتم ببین

عزیزم اگر گریه میکنه حتما یه دکتر ببر دارو بده چون خیلی عوارض داره
برا دختر من یه شربت نوشته

جعفری و گشنیز زیاد بریز تو سوپش
کدوحلوایی، آلو، روغن زیتون بریز
هویج و موز بهش نده
کینوا و دانه چیا هم داری بدی عالیه

انجیر خیس داده و ابش
کیوی.. الو.. کره..
دوای محلی هم توخونه داری بپز بهش بده
روتربک.. خاکشیر بپز ابش بهش بده بخوره

سوال های مرتبط