۵ پاسخ

منم ۷ روز علایم خاصی ندارم کمی حالت تهوع دارم که اونم شب رو خوب خخوابیدم

سلام منم ۷ روز تاخیرم و هیچ علائمی ندارم ن از پریودی و ن از بارداری بنظرتون تست انجام بدم مثبت میشه🥺

منم هفت روز مونده علائمی ندارم، صد البته با اینهمه استرس نمیشه هم داشت، اولین ماه اقدامم هست ، مامانا مراقب تو دلیتون باشین

منم هیچ علامتی ندارم

منم ۶ روز

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 روزهای ابتدایی تولد