منم ۷ روز علایم خاصی ندارم کمی حالت تهوع دارم که اونم شب رو خوب خخوابیدم
سلام منم ۷ روز تاخیرم و هیچ علائمی ندارم ن از پریودی و ن از بارداری بنظرتون تست انجام بدم مثبت میشه🥺
منم هفت روز مونده علائمی ندارم، صد البته با اینهمه استرس نمیشه هم داشت، اولین ماه اقدامم هست ، مامانا مراقب تو دلیتون باشین
منم هیچ علامتی ندارم
منم ۶ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.