۱۵ پاسخ

دختر من ۷ کیلیویه و ۴ میبندم. چون ۳ رونشو میگرفت و از پشت نم میزد

سایر ۴

پسرم ۹۵۰۰ پوشک ۴ میبستم خیلی اذیت میشد واسش ۵ گرفتم

۸۶۰۰ وزنشه ۴ میبندم

4 میبندم

۶ کیلو ۳ میبندم

من دخترم ۷،۵۰۰شماره ۴

سایز ۳

۵ کیلو سایز ۲ میبندم

۷ کیلو سایز سه کمرش براش گشاده ولی روی رونش رد میندازه نمیدونم بزرگتر بگیرم خیلی کمرش گشاده نم میده اینم رد میندازه حالا نمیدونم خیلی سفت میبندم چطوریه

دختر من ۷.۵۰۰ سایز ۳ میبندم ولی رد میندازه جدیدا واسش سایز ۴ شورتی گرفتم

سایز 3

فک میکنم سایز۴خوب باشه براش من خودم چون گرونشده۵میبندم😂😂

من پسرم 8 کیلو و خور ده ای هست 3 میبندم

سایز ۳

سوال های مرتبط