حدسم پسره
خوبه عزیزم ولی از ۳.۱به بعد برات خوب نیست قشنگم
نمیدونم عزیزم اینجا یکی میگه زیر ۲خوبه یکی میگه زیر۳خوبه
از دکترت بپرس خیالت راحت شه
عدد اگر بالا باشه یعنی چی؟😐
آره خوبه..بالای سه خطرناکه..نگران نباش
به نظر پسر میاد
فک کنم یکم بابایه عددت
جنسیت نباید برات مهم باشه مهم اینکه سالم باشه ولی خب اگه میخوا نظر بقیه رو امیدوارم دختر باشه😍😃
یکم بالاس
پسر فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.