سلام خانما عدد آنتی ۲.۱ خوبه ؟
به نظرتون جنسیت چیه

تصویر
۹ پاسخ

حدسم پسره

خوبه عزیزم ولی از ۳.۱به بعد برات خوب نیست قشنگم

نمیدونم عزیزم اینجا یکی میگه زیر ۲خوبه یکی میگه زیر۳خوبه
از دکترت بپرس خیالت راحت شه

عدد اگر بالا باشه یعنی چی؟😐

آره خوبه..بالای سه خطرناکه..نگران نباش

به نظر پسر میاد
فک کنم یکم بابایه عددت

جنسیت نباید برات مهم باشه مهم اینکه سالم باشه ولی خب اگه میخوا نظر بقیه رو امیدوارم دختر باشه😍😃

یکم بالاس

پسر فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان رضا مامان رضا هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گردو خان 👼🥰 مامان گردو خان 👼🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رها🎀🤰 مامان رها🎀🤰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد