شما هم یهو حالتون بد میشه ضعف و سستی یاخوب شدین ؟

۲ پاسخ

اره منم اینجوری ام یهو بیحال و بی جون میشم ضعف میرم

وایی اره من حالا ۱۲ هفتمه یعنی. حالم یهو بد میشه حالت تعوع ک میگیرما یهو لرزش میگیرم بدنم انقد سست و بی حس میشه
من ک حالت تهوع دارم خوب نشدم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری