اینا ارزش داره بخرم کسی برا بچه اس خریده؟پسرم میخاد

تصویر
۱۰ پاسخ

از نظر ما شاید بی ارزش و بدرد نخور باشه ولی از نظر بچه ها خیلی هم ارزش داره
من پسرم داره اتفاقا شاید سر جمع سه بار باهاش بازی کرده باشه ولی خب بچن دیگه خوششون میاد

اگه پسرت دوست داره دیگه کاری با ارزش داشتن و نداشتنش نداشته باش دیگه میخواد باهاشون بازی کنه چ اهمیتی داره

دختر منم دو مدل مختلف داره از نظر بچه ها اینا خیلی چیز خفنیه دل به دل بچت بده حتی اگر از نظرت بی ارزشن برای اونا با ارزش محسوب میشن

اسباب بازی جالبی ولی

این اسباب بازی بیشتر برای بچه های کوچیک هست،که تمرکزی هنوز برای نصف کردن اجسام ندارن،یا اینکه خیلی دوست دارن با چاقو کار کنن

داداش من برای دخترم خربده بود چاقوشو شکوند چندجا رفتم نداشت شما خریدید

دخترم داره خیلی خوبه

قیمتشون خوبه ارزش خریده داره

در اصل به درد بچه زیر ۳ سال میخوره رایان داشت.الان دیگه به دردش نمیخوره کارایی نداره یعنی.ولی اگه دوست داره بحثش فرق داره.اون زمان فکر کنم ۱۰۰خورده ای یا ۲۰۰ خورده ای خریده بودم الان چند؟ اگه زیر ۳۰۰ بخر براش

سنش زیاده بگو چاقو واقعی میدم با میوه واقعی جاش یه بازی دیگه که مناسب سنشه بخر
پسر من شش سال و نیمه هست ولی دوساله قشنگ میتونی میوه و اینا خرد کنه رو تخته که راحت ترم هست

سوال های مرتبط