ازه عزيزم نان خيلي سنگينه كوليكو تشديد ميكنه و باعث زور زدن بچه ميشه
نوزاد منم نان اوپتی پرو میخورد کولیک خیلی اذیت میکرد شب تا صب خواب نداشت فقط گریه میکرد بردمش دکتر نان کامفورت بهش داد شکر خدا الان یکم بهتر🥰
منم نان میدم نمیخام عوضش کنم
وا وقتی دکتر میگه باید عوض کنی دیگه منم کولیکش از اپتامیل پرونوترا بود االان نان کامفورت میدم خیلی خیلی بهتر شده
خب چرا میری دکتر وقتی نمیخوای به حرفش عمل کنی🧐
نان اصلا خوب نيس خيلي سنگينه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.