۶ پاسخ

عوضش کن نان خوبه بچه من وقتی اپتامیل میخورد ۲۴ ساعته گریه میکرد زیاد بالا می آورد همش زور میزد جیغ میزد عوض کردم نان میدم الان خداروشکر یکم بهتره خیلی کم شده دلدردش

منم اپتامیل میدادم بش نساخت عوض کردم نان میدم

منم اپتامیل میدم کمکی
مگه اپتامیل مشکلی داره عوض کرده؟

من نان کامفورت میدم

من ببلاک کامفورت میدم ولی نایابه
فک کنم نان کامفورت بهتر پیدا بشه من ویلان ببلاک کامفورتم

منم آپتامیل میدادم نان کامفورت و گیگوز داد
فعلا نان کامفورت گرفتم ببینم چطوره

سوال های مرتبط