خانوما مولفیکس خوبه یا مای بی بی

۹ پاسخ

مولفیکس چسبش بهتره

اولا مای بیبی بهتر بود
الان دوتاشونم به درد نمیخورن
ولی مایبیبی بازم قابل تحمل تره

مای بی بی بهتره

مای بیبی چسبش خوب نیس

دوتاش ولی مایبیبی پنبه ایی تره

مای بی بی کانال دار

دوتاش خوبه ولی بنظرم چسب مای بی بی بهتره..طبق تحربه

مولفیکس

سلام میای گروه

سوال های مرتبط

مامان گل دخترام مامان گل دخترام ۶ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۳ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی