۲ پاسخ

منم خیلی میگم اگه نینی خوب باشه من تحمل میکنم من تا خوابم خوبم کار میکنم درد میگیره

اره عادیه منم همینم تازه هنوز هفتت پایینه هفته های بالاتر پدر ادم درمیاد از درد

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🥺 مامان تو دلی 🥺 هفته بیست‌وششم بارداری