لابیا پلاستی کردم
شیرخشک بچه فرزند پروری

۱۹ پاسخ

یکمم از مردا ایراد بگیرید اونام برن زیر تیغ همش زنا هی خودشونو تیکه پاره کنن

عزیزم مبارک باشه
میگم رضایت شوهر حتما باید باشه؟
که انجام بدن برات؟

خوبی عزیزم پیش کدون دکتر؟

دردش خیلی زیاده؟ تنهایی آدم میتونه ار پس خودش بر بیاد

جدی ۱۷ سالته؟

ختنه سورون داریم ما شادی کنون داریم ما برش زده یه تیکه وای دامنش چه شیکه😂😂😂😂🤣🤣🤣

عزیزم راضی ؟دردداری ؟با پماد بی حسی انجام دادی یا تو بیمارستان بیهوشی منم میخام انجام بدم یکم میترسم

چی هست ؟

چی چی, هست

ببینممم

فرق کرده یا نه درد داشتی

بیهوش میکنن؟

باید بستری بشی ؟

عزیزم هزینه اش چقدره منم میخوام انجام بدم

منم چندسال پیش،دردش فقط برای سوزن بیحسیه. بعدش دیگه اذیتی نداره. فقط حتما باسشوار خشک کن. استراحت کن تا بخیه هات باز نشه

مبارکه عزیزم کجا انجام دادی چقدر گرفتن
درد داشت ؟!

مبارکا باشه 😂😂حالا خوشگل شد یا قبلش بهتر بود😅

مبارک باشه 😂
خوب بود اذیت نشدی؟

به به مبارکت باشه 😍به شادی ازش استفاده کنی درد داشت؟؟؟

سوال های مرتبط