بچه هابتای ۱۹۲ به هقته چندم میخوره🥲من پریودم نامنطم بود

۴ پاسخ

من هفته 4 بتام200 بود

پریودیت نامنظم بود پس چطور فهمیدی تاخیری داری ازمایش دادی لطفا بکو منم مشکلم اینه؟؟؟؟

بتای من تو هفته۲۰۰بود

فک نکنم ب هفته ربط داشته باشه باید تکرار کنی ببینی دوبرابر میشه رشد میکنه جنینت

سوال های مرتبط

مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی اصغر💙💙 مامان علی اصغر💙💙 روزهای ابتدایی تولد