ی تیکه کوچولو نبات بنداز
شکر خوب نیست
نبات هم گرمه باعث میشه سردیش نشه
چون هم برنج سرده هم بادوم
زیاد نریز ک زیاد شیرین نشه وگرنه بچه به شیرینی عادت میکنه
من نبات میندازم
موز و سیب رنده کنید
شکر بهتره
خرما پوست بگیر بنداز. شکر و نبات خوب نیستن.
نبات که همون شکره
نبات میزنم
خرما میزنم. شیره انگور هم میزنم
نبات بنداز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.