۹ پاسخ

ی تیکه کوچولو نبات بنداز
شکر خوب نیست
نبات هم گرمه باعث میشه سردیش نشه
چون هم برنج سرده هم بادوم
زیاد نریز ک زیاد شیرین نشه وگرنه بچه به شیرینی عادت میکنه

من نبات میندازم

موز و سیب رنده کنید

شکر بهتره

خرما پوست بگیر بنداز. شکر و نبات خوب نیستن.

نبات که همون شکره

نبات میزنم

خرما میزنم. شیره انگور هم میزنم

نبات بنداز

سوال های مرتبط