۳ پاسخ

یکی از اشنا های ما بچه ها شو ۳۶ هفته بدنیا اورد صحیح و سالم تازه تو دستگاهم نرفتن ۲ و خورده ایی بودن

خوش به حالتون اسم بچه هاتون چقدر قشنگن خدا حافظشون باشه منم اگه یه روز پسردار شدم اسمش رو میذارم علی

حتما حتماااااا امپول ریه بزن

سوال های مرتبط