۷ پاسخ

چرا همون ببلاک نمیدی راحتم گیر میاد

من نان دادم راحتم گیر میاد

بااجازه ی دوست عزیز🙏🏻🌹
🦋آتلیه رستا🦋
🌈با انواع تم های متنوع و طبیعی🌈
🔥فقط با ۵۰تومن🔥
عکس رو تحویل بگیر درصورت رضایت پول رو واریزکن🤷‍♀
به آیدیم توروبیکا یا ایتا پیام بده بیارمت توکانال👈@aazzhhz
راستی اگه ۲۰نفرو وارد کانال کنی یه ادیت رایگان مهمون منی با هرتمی خودت بخوای😱😃

نان

گیگوز
من تا ۶‌ماهگی ببلاک دادم
بعد گیگوز دادم عالیه سبکه از یه شرکتن هم هردو

تروویتال بیومیل

من اپتامیل میدادم شماره ۲ ببلام دادم ۳ بازم اپتامیل
هر دو‌ رو خورد و مشکلی نداشت

سوال های مرتبط