چرا همون ببلاک نمیدی راحتم گیر میاد
من نان دادم راحتم گیر میاد
بااجازه ی دوست عزیز🙏🏻🌹
🦋آتلیه رستا🦋
🌈با انواع تم های متنوع و طبیعی🌈
🔥فقط با ۵۰تومن🔥
عکس رو تحویل بگیر درصورت رضایت پول رو واریزکن🤷♀
به آیدیم توروبیکا یا ایتا پیام بده بیارمت توکانال👈@aazzhhz
راستی اگه ۲۰نفرو وارد کانال کنی یه ادیت رایگان مهمون منی با هرتمی خودت بخوای😱😃
نان
گیگوز
من تا ۶ماهگی ببلاک دادم
بعد گیگوز دادم عالیه سبکه از یه شرکتن هم هردو
تروویتال بیومیل
من اپتامیل میدادم شماره ۲ ببلام دادم ۳ بازم اپتامیل
هر دو رو خورد و مشکلی نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.