معلومه که آلودگی دارن
فاز اونایی که گفتن نه رو نمی دونم
توی بدن و لا به لای پرهاشون پر از کرم های ریزه
واکسنم که نمی زنن.
کلا هر حیوانی رو بخواید بیارید داخل خونه باید تحت نظر دامپزشک بدنش انگل زدایی بشه و واکسن بزنه
نه بابا الودگی چی دارن طفلی ها..والا ما بچگی مون سرگرمیمون این جوجه رنگی ها بود .
اره بابا نذار حداقل بچه ها دست بزنن
هم چیز خطرناکیه هم گناه دارن اون زبون بسته ها
مگر اینکه ادم حیاط داشته باشه ازاد باشن
داداش من بچگی کلی با اینها بازی می کرد و بزرگشون می کرد چندتاشم اون وسطها گربه و کلاغ میخوردن. هیچی هم نمیشد . کرم ریز هم نداشتن .
سواد و علم دامپزشکی ندارم و نمیدونم درستش چیه اما هم من هم داداشم بچگیمون با همین جوجه ها گذشت هیچیم نشد بهمون
نه چه آلودگی بزار کیف کنن
بزار تو بالکن نیار تو خونه اگه خیلی حساسی میتونی دستکش یه بار مصرف دست بچه کنی دست بزنه
ولی نمیشه بچه ها رو دور نگه داشت از اینجا چیزا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.