۴ پاسخ

منم اینکارو می کنم ولی نه اینقدر رقیق.من به جای ۶۰ سیسی آب ۶۲ سیسی آب میریزم یبوست پسرم خوب شد.۱۰ سیسی اضافه آب خیلیه شاید رفلاکس بده به بچه

روی قوطی شیر رو بخونید اصلا نباید شیر خشک رو رقیق تر یا غلیظ تر درست کنید. خطر داره

خب میخای بجای این کار در طول روز اندازه دوسه تا قطره چکون اب جوشیده بده بهش که هم خیالت بابت شرخشک راحت باشه هم اگه مشکلی بود بتونی حذفش کنی

من مامانم گفت انجام دادم خوب بود حالا نمیدونم

سوال های مرتبط