خانما هزینه سونو رشد چقد
عنوانش پزشک چی میزنه

۱۰ پاسخ

واسه من سونو رشد و بیوفیزیکال شد ۱۱۳۰

برا من با بیمه تامین یه تومن

آزاد ۶۴۰
با بیمه ۵۰۰
سونو بیومتری بهش میگن

برا من ۵۷۰ ازاد شد

۶۵۰ شد

آزاد ۶۰۰ و خورده ای

سیصد و خورده ای شد واسه من

ob
مال من همیشه میزد بابیمه حدودای ۵۰۰ازادهم ۷۰۰اینامیدادم

من ۶۳۰ دادم
سونو بیومتری جنین

سونو بیومتری
من ۵۶۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد
مامان قدم خیرخانم🩷 مامان قدم خیرخانم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آصلان🩵 مامان آصلان🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ ۹ ماهگی
مامان سلین خانم مامان سلین خانم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۷ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌وهشتم بارداری