۴ پاسخ

خوشبحالت بسلامتی گذروندی

منمممممممم

چجوری حسش مکنید اون پایبن هست

منم بچم پایینه. چند روزم‌هست‌ درد دارم. ولی هرچی ورزش می‌کنم دردام منظم و زیاد نمیشه🫠

سوال های مرتبط