زیر شکمم صبحی تکون می‌خورد 😑😑😑😑

۳ پاسخ

هر چی بوده جنین نبوده

میگن اگه خیلی زود تو شکم بچه رو حس کنید دختره

نفخه..

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری