۵ پاسخ

من گرفتم رابط
اصلا به درد نمیخوره

من بیبی لند و اینا گرفتم نگرفت اما این و گرفتم خیلی خوب بود قشنگ مثل شیشه میده تو دهن بچه

تصویر

دختر منم نگرفت هر کاری کردم چند مدل رابط گرفتم اب قند زدم نوک سینه ام نخاست که نخاست خیلی دوس داشتم خودم شیر برم تمام آرزوی مادریم بود نشد 😭😭😭😭

الان دیگ 1ماهشه بچت تازه یادت افتاده رایطت بگیری؟

پسر من با رابط هم نگرفت
ولی خیلیا رو دیدم با رابط گرفتن

امتحان کن به نظرم
شاید بگيره

سوال های مرتبط