۲ پاسخ

چون نوکم کوچیکه اصلا با رابط نمیتونه بمکه هر روشی رو امتحان کردم اصلا شیر خودمو نخورد

اگ نوک سینه نداری اره باااون میگیره

سوال های مرتبط

مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۵ ماهگی