نبابا نترس فامیل ما تصادف کردن چپ کردن الهی شکر ب بچه چیزی نشد
منم چندروزپیش شکمم ب در دسشویی گیر کرد
ولی اگه تکونشو حس میکنی و درد و خونریزی و ابریزش نداری اوکیه
اگه این مشکلاتو داشتی حتما برو دکتر
منم چند روز پیش زدم ب در اتاق
تا دو سه روز جاش دست میزدم درد میکرد
انشالله ک چیزی نمیشه 🥺🤲🏻🥲
نترس اون داخل هفت لایه شکم و کیسه آب با ی صندلی اتفاقی نمیافته فقط اگه دیدی کمر درد و دل درد داری یا لکه بینی برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.