۴ پاسخ

نبابا نترس فامیل ما تصادف کردن چپ کردن الهی شکر ب بچه چیزی نشد

منم چندروزپیش شکمم ب در دسشویی گیر کرد
ولی اگه تکونشو حس میکنی و درد و خونریزی و ابریزش نداری اوکیه
اگه این مشکلاتو داشتی حتما برو دکتر

منم چند روز پیش زدم ب در اتاق
تا دو سه روز جاش دست میزدم درد می‌کرد
انشالله ک چیزی نمیشه 🥺🤲🏻🥲

نترس اون داخل هفت لایه شکم و کیسه آب با ی صندلی اتفاقی نمیافته فقط اگه دیدی کمر درد و دل درد داری یا لکه بینی برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی