مامان من ۴۵سالگی هم حامله شد
خاله من توی چهل و سه سالگی دخترشو حامله شد سه تا پسر داشت گیر داده بود دختر میخام
تا زمان یائسگی به طور علمی توانایی هست.ولی خب اون تخمک باکیفیت فکر کنم نهایت تا ۴۰ سالگی باشه به نطرم
مامانم نزدیک چهل بود حامله شد آبجیم الان چهار سالشع😍
تا ۳۵ خوبه بیشترش دیگه واقعا فاصله سنی زیاد میشه
من چند مورد دیدم بالای چهل بچه دار شدن بچه هاشون هم سالم و باهوش .دختر خالم 24سالش بود باردار شد پسرش سندرومی هست .اصلا ب این چیزا نیست. نگران نباش وقت داری و اقدام کن
زیر ۳۵ بهتره بالا اون احتمال بیماری و سقط این چیزا زیاده ولی تو همه اینجوری نیست، کلا بین ۲۰تا ۳۵ بهتره
مامان من ۳۶سالگی داداشمو حامله شد،خداروشکر مشکلی پیش نیومد ولی اکثرامیگن تا۳۵سالگی بهتره
مادر بزرگ مادرشوهرمم تا ۶۰ سالگی حامله شد🥴
ماشالا ۲۵تا هم زایید
مامان من ۴۰ سالگی خواهر کوچیکمو بدنیا آورد سالمم هست
۱۸ تا ۳۰ سال بهترین دوره ی بارداریه تا ۳۵ سال هم خوبه ولی بیشتر دیگه ریسکه
فک کنم 40اخرش باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.