نه خوبه ۴۴
از ۳۰ کمتر خطرناکه
خوبه من ۴۰ بودم انتی ، یک شب درمیون رابطه داشتم تقریبا ، ارضا هم میشدم … وای خیلی وقتا دوست ندارم این مردا چرا اینجوری ان هرشب هرشب میخوان ، اصن درک نمیکنن شرایط زن باردارو اه
باز گهواره قاطی کرد
خوبه اگه مشکل جفت نداشته باشی نه منع نداری
عالیه.
سرویکس خوبه
ولی منع رابطه ممکنه دلایل دیگه داشته باشه
هماتوم
جفت پایین
عالی هستی،تو از هیچی منع نمیشی😁
من ۴۵بود گفت جفت بالاست
منم۳۵🫠
۴۴ واژینال بود یا شکمی !
خوبه ولی سعی کن رابطت رو کمتر کنی و ببخشید بدون دخول دیروز یه خانونه رابطه داشته اروم ولی دور باشه خون ریزی افتاده بود
عالیه بابا
عالیه ۴۴
منع نیستی
تو از بندگان خوب خدایی خدا برات نکهش داره برا ماهم دعا کن😭😭😭
خیلی عالیه سرویکست
خداروشکر
عالیع
بايد مقايسه كني
سرويكس ان تي و آنومالي رو ببين اگر تغيير نكرده خوبه اگر تغيير كرده بايد رعايت كني
سرویکس کجا نوشتن من نمیدونم چندم سونو آنتی و آنومالی رفتم
نه عالیه
خوبه عزیزم
عالیه❤️
نه عالیه بزن تا نفت در بیاد😄
عالیه
سیروکس چیه
نه بابا زیادم هست 😂
نرمالش ۴۰
والا من ۱۲ هفته ۳۸ بودم گفتم مشکلی نیست واسه رابطه ،واسه آنومالی رفتم بهم گفتن کوتاهه باید سرکلاژ بشی ، شما هم رعایت کن دوراز جون مث من نشی
عالیه،خوبه، شکمی یا واژینال؟ من 39 بود شکمی
عالیه ک
چقد خوب،من ۳۳ ام 😁😫
من ۴۲
نه خوبه من با۳۵ منع نشدم عزیزم
عالیه بابا نه چرا منع به کیف رابطه داشته باش
منم ۳۸ بودم
نه خداروشکر خوبه منع هم نداره
نه عزیزم عالیه منع هم نمیشی
توچن هفته میفهمیم سرویکس چنده
خیلی عالیه من انتی ۳۳ بودم
ن عزیزم عالیه ماشالله
خیلی خوبه من ۳۴ بودم
زیر25 خطرناکه
عالیه
واژینال دادی یا شکمی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.