از هفته 18 یا 20
من از هفته 20 رعایت کردم
قبل از اون لزومی نداره خودتو اذیت کنی عزیزم
ما بخاطر خون رسانی خوب به جنین به پهلو میخوابیم قبل از هفته 18 جنین توی موقعیتی نیست که نحوه خواب ما روی خونرسانیش تاثیر بگذاره
بهتره از همون اول بارداری تا عادت کنی دلی دکترا میگن تا زیر ۵ماه اشکال نداره
من از اول مراعات کردم که عادت کنم ولی در اصل از ۱۷ .۱۸ هفته به بعد دیگه نخواب
بالاتراز ۱۷ هم که رفتی اروم بشین و پاشو و پهلو به پهلو بشو
از همون اولش تست دادی نخاب من تست دادم فهمیدم حامله ام باید بنشینی بچرخی ب اون پلوت همین جوری نچرخی بچت خفه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.