شما خوبی عزیزم؟انجام دادی سرکلاژ ؟
خدا خودش نگه دار همه نی نی هامون باشه
منکه استراحت مطلقم فقط برای دسشویی میرم میترسم حداقل تا به هفته امن برسم
من ۲۲ هفته سرکلاژ شدم سه روز استراحت کردم اومدم خونه خودم دیکه ظرف شستن غدا پختن خونه مرتب کردن دوتا بچه کوچیک هم دارم دکترم از اول گفت استراحت نیازی نیس فقط گفت خودت خسته نکن و کار سنگین نکن همینا من دوتا سابقه زایمان ۳۶و ۳۴ دارم و با طول سرویکس ۲۸ و فانلینگ سرکلاژ شدم
من ۴روزه سرکلاژ کردم سرویکسم ۳۶ بود،
ولی چون سابقه سقط دارم پارسال ریسک نکردم دیگ
دکتر بهم گفت دوهفته استراحت یکم سفت و سختتر ولی نه کاملامطلق مثلا من برای سرویس و نماز و یکم راه رفتن تو خونه بلندمیشم اوکیه بعدش استراحت میشه نسبی و با مراعات به زندگی عادی برمیگردی....
بازم بستگی به شرایط سرویکس و دهانه رحم شما داره
چی هست؟؟
لازم؟
من سر اولی با طول سرویکس 24 سرکلاژ شدم. استراحت مطلق بودم دبگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.