۷ پاسخ

فقط تهش ختم بارداری رو فهمیدم

عزیزم وزن بچت چقده الان🥺🥺

با توجه به گزارش سونوگرافی انجام شده در مشهد:
جنین iugr مرحله یک می باشد
nst هفتگی
تکرار سونو دو هفته بعد
آسپرین و انوکساپارین در ۳۶ هفته قطع شود
ختم بارداری بعد از ۳۷ هفته

وزن جنین پایینه، سونو رو دو هفته دیگه تکرار کن، هر هفته نوار قلب برو، قرص asa و eno رو هم تا هفته ۳۶ بخور بعدش قطع کن، ختم بارداری هم بعد از ۳۷ هفته اس

نوشته با توجه به سونو که نشانه محدودیت رشد جنین بوده هفته یی انجام nst و سونو و خوردن قرص آسپرین و امپول انوکسوپارین تا ۳۶ هفته و بعدش ختم بارداری در ۳۷ هفته
عیچ چیز بدو ترسناکی نیست

ختم بارداری تونستم بخونم

ان اس تی هفتگی و سونودوهفته بعد تا 36هفته
37هفته ختم بارداری

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری