سلام چرا پیامهای دوستان بالا صفحه برام نمیاد؟؟

۳ پاسخ

چون اینترنت ها ملی شده بخاطر همینه

توزنگوله هم نمیاد 😑

برامنم نمیاداعلان ها

سوال های مرتبط

مامان زلفا زهرا نورا مامان زلفا زهرا نورا ۱ سالگی