به نظر من چون دوست داره 😁
واس منم یبار همینجوری سفت شد اومد بالا بچم قشنگ یه گوشه بادکرده بود فهمیدم سردم شده پهلوهاموبستم درست شد..شماهم احتمالا ماست سرد بوده یخ کرده یا سردیش شده😁🥹
یکی دوروزی زیاد تکوناشو حس نمیکنم طبیعی
سردش نیس یه وقت😅 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.