طول سزویکس ۳۲تو هفته من کمه دکتر گفت استراحت کن😭

۶ پاسخ

من ۳۲ بودم انومالی شدم ۳۹

منم ۱۲ هفته رفتم دکتر بهم شیاف داده گفت استراحت کن

شیاف بزار

شما تا میتونی استراحت کن

من ۱۴هفته ۳۲بود چون سابقه زایمان زود رس داشتم سرکلاژ شدم

خوبهه سر پسرم هم ٣٢بود هرشب شياف ميذارم

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری