شیر خشکم مثل پوشک گرووون شد 😭
#پوشک
#شیرخشک
#رفلاکس
#بچه

تصویر
۶ پاسخ

خداروشکر من اومدم شمال تهران 240میخریدم اینجا 121

من خریدم دونه ای 157 ببلاک2

ما ک آزاد خریدیم انگار سهمیه هم نمیدن

اخرین بار سه تا بیومیل پلاس گرفتم شد ۵۵۰

چند شده

چقد شده؟؟

سوال های مرتبط