تیدا.
رستا دلا
ما گذاشتیم پناه بنظرت اسم پرمعناو قشنگیه
من احتمال دختر دادن
هنوز آنومالی نرفتم باباش میگه جیلان خودم میگم جیهان
من اگ دختر بود بچم از قبل انتخاب کرده بودم .دلماه
کایرا لیورا آنا
ما پناه گذاشتیم🥹❤️ باباش پناه رو انتخاب کرد من لیا هم دوس داشتم
طنین🥺
لنا آیلین ماهیلین سدنا سوین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.