بچه ها اسم دختر خوشگل بهم بگید

۹ پاسخ

تیدا.

رستا دلا

ما گذاشتیم پناه بنظرت اسم پرمعناو قشنگیه

من احتمال دختر دادن
هنوز آنومالی نرفتم باباش میگه جیلان خودم میگم جیهان

من اگ دختر بود بچم از قبل انتخاب کرده بودم .دلماه

کایرا لیورا‌ آنا

ما پناه گذاشتیم🥹❤️ باباش پناه رو انتخاب کرد من لیا هم دوس داشتم

طنین🥺

لنا آیلین ماهیلین سدنا سوین

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه قشنگم مامان معجزه قشنگم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهشتم بارداری