منم 19تیر برام زده که در تلاشم همه چیز رو هماهنگ کنم برای 15 تیر زایمان کنم اسم پسرمم نیکه
من ۱۸ تیر زایمان میکنم اسم دخترم انیس گذاشتم
من آخرای تیرم
اسم دختر خانوم هم ارغوان هستش
اسم پسرت آیهان اسم دخملتم بزار آیسل
منم تیر هستم انتخاب اسم فعلا لیانا
ولی هنوز قطعی نیست
من ۸ تیر دنیا میاد اسم نورا رو خیلی دوست دارم احتمالا همینو بذارم
منو زده ۲۵ام ولی میدونم به اون روز نمیرسونم با اینهمه تنش و آشوب.اسم هم هنوز قطعی نه
۶ تیر تاریخ زایمانمه
اگ سز بشم ک میوفته توخرداد
اسمشو احتمال زیاد بزاریم آنیا
من تو انتی زده ۱۲ تیر. اسمشم رزا خانمه🥰🌹
منم.مرداد سزارینمهستم نی نی پسر هنواسم انتخاب نکردیم اسم پسربزرگمکوروش موندیم سراسم این یکی
من خرداد زایمان میکنم ،اسمش و آوین میزارم
من آخر تیر ماه یا اول دوم مرداد زایمان میکنم اسمش میخوام بزارم علی انشالله
من 10تیر زده ولی سزارینم دوستدارم اول تیر بزارم زایمانمو ...اسم پسرم هامین.👼🧿..اگه دختر میشد همتا میزاشتم 😍
من که شهریور میزام🥴
من ۲۰ تا ۳۰ تیر ماه
هنوز اسمی انتخاب نکردم
من تیرماه ، اسمشم میزارم مهتا 🐥😊
من سزارینم احتمالا بین ۲۰تا ۳۰تیر پسره هنوز به توافق نرسیدیم سر اسم
سلام تکونهای بچه روشماچه قداحساس میکنید؟
منم تير ماهم
اسم دخترم رو بين هلنا و هانا و ايلماه ميخوام انتخاب كنم
اسم دختر بزرگترم حلماست
من ۱۴تیر زده ولی سزارینم
کی تابستون میشه خدا🫠
من افرا 🩷
من اگه پسر باشه میزارم حسین اگه دختر میزارم مُحَنا
من اردیبهشتماحتمالا میزاریم آوین🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.