قطره آهن آویفر خوبه؟
از 6ماهگی میدن ، من شنیدم سیدرال خوبه،خارجیه
من بچه م آزمایش خون داد آهنش پایینه دکتر گفت تو کشورهای خارجی از ۴ ماهگی آهن رو شروع میکنن ولی تو ایران از ۶ ماهگی. میخواستم مارک قطره آهنی که خوب هست رو بدونم
فقط خارجی بگیر بده ۶ ماهگی ب بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.