۶ پاسخ

منم نبردم فقط برا تیرویید و شنوایی بردم تا ۲ماهگی ک ببرم واکسن

چکاپ رشد قد و وزن و میگیرن یسری سوال میپرسن فقط

برای چکاب رشد وزن و قد

برا کنترل رشدش هست من ک نبردم

برای رشدش میگن باید بره ببینن چطورع

خیلی واجبه برای تیرویید اینا

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولوم مامان مامان کوچولوم ۱۳ ماهگی