شیاف واژینال کی برمی‌دارید نمیزنه بیرون؟؟

۴ پاسخ

من موقع خواب میزارم ولی بعدش ترشحات سفید دارم مثل اینکه قرصه بازمیشع باقی موندش درمیاد

باید بعدش ده دقیقه ای دراز بکشی ک جذب بشه ولی آخرش ی کم رو میده بیرون

برای چیه؟؟
کدوم شیفا؟

تقریبا ۵ دقیقه دراز بکش

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۲ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد