جگر محل تجمع سموم بدنه نده ولی دل میتونی بدی مشکلی نداره
به نظرم کمی سنگینه من مامانم همیشه میگن برا بچه خوب نیست
من تاحالا ندادم بنظر خودم هضمش سنگین
جگر اصلا خوب نیست
من میدم بهش
به هیچ وجه نده اصلا خوب نیست حتا برای بزرگسال دیگه بچه ک. هیچ
من عاااشق جگرم 😋😋 من ميدم بهشون ميخورن دوست دارن
نه گاهی مشکلی نداره منم خیلی سعی کردم بدم ولی پسرم هیچکدومو نخورد از اول
هم دل هم جگر مرغ کلی خاصیت داره مخصوصا برای خانم ها . اینکه میگن هورمونی و فلانه همش دروغه . من یه دکتر تو اینستاگرام دنبال میکردم خیلی دکتر باسوادی بود میگفت بخورید حتما
دل خوبه جگر نه
من دل با سینه مرغ چرخ میکنم باهاش کتلت درست میکنم خیلی خوبع
بده یه بار مشکلی نداره نزاری زود بخابه
دل میگن خوبه پروتئین داره
سنگینه
ندی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.