۶ پاسخ

کیوی

کیوی عالیههه

عزیزم انجیر و بادام و کنجد چرخ کن بهش بده دعا کن جونم

روغن زیتون.کمپوت گلابی

حتما حتما میگیرم بچم خیلی اذیته
از پوشک گرفتمش الان میترسه بره دستشویی بخاطر این یبوست امروز میگفت مای بی بی کن 🤦🏽‍♀️
الان ده روزه کامل جیشه میگه امروز انقپ اذیت شد میگه مای بیبی کن منو

اول روفن گلیسیرین بگیر ۱ سی. سی بزن داخل باسنش بزار اون سفتا بیاد پشتش کیوی بده که دیگه روون باشه

سوال های مرتبط

مامان اوین و دلوین مامان اوین و دلوین ۲ سالگی
مامان پسرکوچولوم مامان پسرکوچولوم ۲ سالگی