شما هم بعد زایمان بی اشتها شدید؟

۹ پاسخ

منم روزای اول اینطور بودم بعدش اشتهام برگشت😁

لیدی میل تو شیر حل کن بخور. مولتی ویتامینای بارداریتم بخور

آره من تا یه هفته بخاطر درد و کلافگی و حال و هوای زایمان نمیدونم شایدم بخاطر هورمونا اصن غذا از گلوم پایین نمیرفت ولی چیزای آبکیو راحت میخوردم. شیر و شیره انگور و خرما تو آب حل میکردم فشارم نیوفته. کاچی سعی کردم بخورم.فرنی. آبگوشت .کم کم حالم بهتر شد اشتهام باز شد

دقیقا
هی مامانم میگه تو زایمان کردی به چیزی بخور ولی من اصلا دلم نمیخواد گشنه نیستم

خیلییی زیاد

مولتی ویتامین بخور عزیزم

من خیلی بی اشتها بودم
به زور دو تا قاشق غذا میخوردم
برای همینم به شدت بدنم ضعیف شده بود

اره .اصلا‌دلم‌‌ نمیاد چیری بخورم😑

من قبل زایمانم و بی اشتها

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی