والا جنگنده واسه خودش داره میگرده و میزنه
کلا استان ما آرومه
مشهد که انگار یک کشور جداست
آرومه آروم🤔
اصفهان امروز غوغا بود
خیلی زدن
والا امروز همینطور داره میزنه
ازجون ملت چی میخوان😪
خانما اسم شهر نگید جاسوس بیشرف زیاده
فکر کردن سوال میکنه کی مردم عادی کی نظامی مغز هنوز کار نمیکنه حقشون اینطور حرفا میزنن
اینجا آرومه ولی میدونم امشب خبرایه چند روز پیش جنگنده اومد فرداش سپاه رو زدن دیروز باز اومد فک کنم امشب باز میرنن
وقتی آرومه میدونم بعدش اوضاع بد میشه😅
تبریز از صبح ارومه
اره شهر ما آرومه
کرج خبری نیست فعلا ولی میگن امشب بد برنامه ای چیده خدا به دادمون برسه من دارم سکته میکنم
امشب ترامپ گفته میترکونه گفته ایرانیها بد رفتاری کردن امشب تاوان میدن من حالا موندم چی شده
تهران الان سکوت اما مطمئنم آرامش قبل طوفان خدا به هممون رحم کنه
تهران فعلا خبری نیس
تبریز از صبح ارومه
شب رو بخیر کنه
آره عزیزم
ن بابا اللن جنگنده داره دور میزنه چندجارو هم زد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.