خانومای کارشناس رفتم سونو ان تی بیاین بگین چیه جنسیت😍😍

تصویر
۹ پاسخ

دختره😍🥹

دختره🎀

انگار دختره

کارشناسی دکتر ک بهتره😁
ازخودش میپرسیدی میگف

احتمال ندادن؟ یعنی تو ۱۳ هفته مشخص نمیکنه جنسیت؟

دخملیه🥰

دختره

من هیچ وقت نفهمیدم از روی چی میگین جنسیت رو؟ من تو عکس هیچی نمیبینم واقعاً 😅

گل دختره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق  🥰 مامان فندوق 🥰 هفته نوزدهم بارداری