به دليل كازئين كه تو شير وجود داره
بدنشون اون از حجم از پروتئین رو نمیتونه قبول کنه فکر میکنه ویروس واکنش نشون میده
خداروشکر بجه ی من نه کولیک داشت نه رفلاکس نه حساسیت
فقط به موز الرزی داره همین
🥲😩
بدبختی بدشانسی
ب پروتئین شیر حساسیت پیدامیکنن ی چیزایی توش هست بهشون نمیسازه
والا سوال منم هس
درخواست دوستی میدین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.