۸ پاسخ

به دليل كازئين كه تو شير وجود داره

بدنشون اون از حجم از پروتئین رو نمیتونه قبول کنه فکر می‌کنه ویروس واکنش نشون میده

خداروشکر بجه ی من نه کولیک داشت نه رفلاکس نه حساسیت
فقط به موز الرزی داره همین

🥲😩

بدبختی بدشانسی

ب پروتئین شیر حساسیت پیدامیکنن ی چیزایی توش هست بهشون نمیسازه

والا سوال منم هس

درخواست دوستی میدین؟

سوال های مرتبط