۲ پاسخ

من صبحا موز رو له میکنم روش یکم پودر پسته میریزم میدم میخوره خیلی هم دوس داره و مقویه

منم نمیدونم همش فرنی میدم😕
زرده تخم مرغ بده.‌ من یه روز براش کاچی درست کردم خیلی دوست داشت شما هم امتحان کن

سوال های مرتبط